Hej måndag!

I morse blev det en ofrivillig promenad. Eftersom vi grillade ute igår så luktade alla kläder rök och jag ville ju då tvätta allt. Ellies var klara men Alex overall var fortfarande blöt så tänkte ta bilen. Först krånglar låsen (typ) och sen var det två lager att skrapa av rutan och det understa var sånt dumt som knappt går att skrapa. Så det blev fram med vagnen och halvspringa till dagis för vi va ju redan sena. 
Men hon kom bara 15 minuter sent och lagom till frukten! Alltid bra med motion med så det var ju ändå positivt. Alex fick hoppa i Ellies åkpåse när vi skulle gå hem.
Hans mössor och vantar låg i tvätt eller hängde på tork så han fick ta Ellies lila mössa och rosa vantar. Ja jag lever på stenåldern och anser att på det stora hela så är rosa för flickor och blått är för pojkar. Men han va söt ändå. 

Nu har jag skickat in alla uppgifter i IT kursen, hoppas på godkänd i alla fall. Ska nu skriva i Alex bok och dricka varm choklad. Hade tänkt göra sista uppgiften i psykiatri med så jag betat av 2 kurser men får se om jag gör det idag eller imon. 

xoxo linda