Nya skor

I veckan beställde jag nya skor till Ellie, hennes fötter har växt så hon behövde nya till våren. Jag har köpt alla skor förutom vinterskorna från Deichmann till Ellie och det gjorde jag även nu.

Jag köper alltid från Adidas i typ samma modell fast olika färger varje gång, alltid svarta fast olika färger på ränderna. Nu blev det helt annorlunda och jag tror dom blir toppen till våren! Dock verkar den va lite liten i storlek eller något för båda är storlek 25 men det skiljer 1 cm på dom. Hon älskar dom i alla fall. 
Skorna under är från Puma och hon har dom även i rosa fast storlek 23 så dom är för små. Bilden gör dom inte rättvisa. Såg dom vita i butiken förra helgen och sa då till J att jag måste köpa såna till henne!
Här är dom rosa, minns ni? Glittrar så fint ❤
Nu ska vädret bara bli bättre så hon får använda dom. Eventuellt får hon ha sina Adidas på dagis, annars får jag köpa några andra att ha där. 

xoxo linda