Så ska det låta

Varje söndag klockan 20 sitter jag och kollar på Så ska det låta och spelar med i duo appen, och jag har alltid detta fina sällskap med mig:
Super mys ❤

Idag har vi varit i kyrkan på Dopfest. Alex är inte döpt i denna församlingen men eftersom vi bor i den så fick vi komma ändå, samma när Ellie döptes. Båda är döpta i grannorten (kan man säga så?) just för att jag är född och döpt där. Dopfest är en form av gudstjänst där barnen som är döpta förstående år får komma och får en dopduva. Lite trist att va där men går dit så sällan så varför inte. Barnen skötte sig toppen!
Efter detta åkte jag, My, J, alla 4 barnen, Js pappa, Js syster + son ut i skogen för att grilla korv till lunch. Mysigt och vi va ute rätt lagom länge. Har varit en bra helg ❤

Efter Så ska det låta pluggade jag lite. Påbörjade ju en ny kurs i torsdags och jag hade planerat att göra klart den under helgen  (ja, hela kursen) men har varit igång alla dagar så blev inte klar. Har bara 2 frågor kvar sen ska det skrivas över på datorn och skickas in. Har till vecka 25 men vill bli klar medan jag har tid, och förhoppningsvis rättar dom allt tidigare så jag har tid att komplettera (har aldrig behövt innan men man vet aldrig) eller göra lite extra för att få ett bättre betyg. Ska göra sista uppgiften i psykiatri med så är jag klar med den med. Har totalt 6 kurser denna terminen men 1 är inbakad så kommer läsa 5 men få betyg i 6. Har påbörjat 3 nu så kan jag göra klart 2 av dom i veckan som kommer så har jag ju gott om tid. 

xoxo linda