Sportlov

Har ännu en gång glömt att skriva. Tanken va att Ellie skulle varit på dagis i onsdags (14) och sen gå på lov, men när vi kom dit betättadr personalen att ett barn hade spytt under natten så E fick välja om hon ville följa med mig hem igen. Hon ville med hem och sen dess har hon haft sportlov, jag fick det dagen efter för det var skola på torsdagen. 
Så med båda barnen hemma själv gör att tiden inte finns. Jag är så äckligt trött så har försöka sova när barnen gör det med Alex sover fruktansvärt dåligt på dagarna så jag hinner inte somna innan han vaknar, och nu har hab fått konstiga prickar så vet inte om han är sjuk?
Ellie utvecklas massa just nu och jag är så stolt över henne 💜

Vad har hänt sen sist denna gången då? Jo i torsdags var det ju skola och det gick bra, är stolt över mig själv för jag är mest aktiv och deltar vilket aldrig hänt innan. Nu är vi som mest 4 elever i min klass men ändå, stolt! 
I fredags fick jag tid på VC så barnen fick lämnas hos mina föräldrar. Har problem med magen men ingen vill riktigt ta tag i det känns det som, sist gav don mig p-piller liksom. Men denna läkaren kändes rätt bra och han kom fram till att jag har IBS. Man kan väl egentligen inte diagnostisera utan ultraljud och olika skopier men han kunde nästan lova det ändå. Tror inte jag orkar gå vidare med det och begära sån utredning, tycker ändå det stämmer bra. Däremot måste jag lägga om min kost helt vilket jag tycker är både jobbigt och dyrt. Sen får vi se, vissa saker vill jag inte sluta med men samtidigt vill jag inte se gravid ut när jag inte är det, jag vill kunna ha mina vanliga kläder och jag vill slippa smärtan.  

I lördags var jag och barnen hos min mormor och runt halv 8 åkte ci hem för vi skulle ha Mellomys med mamma och My. Hade en riktigt bra kväll och barnen somnade gott 💙💜

Idag har My varit här och vi tog en tur till Ljungby för att köpa bland annat våtservetter  (18 paket). Sen hon åkte har barnen varit off så till slut tog jag bilen och båda somnade, så nu sitter jag i bilen och väntar in Jocke.  
xoxo linda