Igår

Igår var jag hemma hela dagen. J tog med barnen till sina föräldrar men jag valde att stanna hemma och fixa lite. Köpte presenter till Alex i lördags så jag passade på att slå in dom medan dom va borta. 
Tycker det känns för lite men samtidigt har vi så mycket leksaker och när Ellie fyllde 1 fick hon för mycket så hon tyckte inte ens att det var kul. 
När dom kon hem så hade E somnat i bilen, försökte väcka henne runt halv 5. Hon ville inte vakna men till sist gick hon med på att gå ut med vagnen. Blev en snabbis till lekplatsen, hon ville inte göra något själv så vi gick hem och lagade mat istället.

Efter maten gjorde jag glass. Har inte smakat dom än men blev inte som jag hade tänkt mig. När vi ätit upp dom ska jag googla lite nya recept istället. 
Idag får vi se vad som händer. Alex sover middag men vaknar nog snart så vi får väl gå ut. Han fyller 1 på måndag så på lördag är det kalas med min släkt och sen firar vi honom med våra familjer på måndagen. Blir att städa och fixa på fredag. 

xoxolinda