Laga mat

Minns inte riktigt vad jag skrev om sist men nu har jag i alla fall sommarlov, dock har jag blivit vikarie igen så hoppar in när jag får en bokning. Jobbat 2 pass och gått bredvid 2 pass. Har jobbat där förr så känns bra och inte så osäkert, råkade bara göra fel med maten igår men det var inget som inte gick att lösa. Kunde varit värre även om man skäms och känner sig dålig. 

Idag är dagis stängt så har båda busarna hemma, Ellie får sommarlov denna veckan sen har vi 2 veckor ihop innan J går på semester i 4 veckor. Just nu sover Alex, Ellie pysslar för sig själv och jag lagar mat. Det tråkigaste som finns tror jag, kan inga roliga rätter utan drt blir alltid samma gamla tråkiga och inget kul i varken kyl eller frys heller. 
Får se om vi vågar oss ut sen men hinner nog ändå inte för E ska sova efter maten. 

I lördags var vi på High Chaparral, inget ställe jag vill till fler gånger av olika anledningar, men vi hade en bra dag ändå!

xoxo linda