Den är färdig!

I torsdags förra veckan påbörjade jag ett pussel, det var ett 1000 bitars impossible pussel med Trolls. Köpte det till Ellie förra året för jag ville göra en tavla av den för mitt ex hade några tavlor dom gjort av pussel och jag gillade idén. Och jag har suttit fleeeeera timmar och nästan varje kväll sen dess och idag blev jag äntligen färdig med den. 
Jag blev nöjd, var lite orolig att det skulle bli för tjockt i ramen men blev kanon! Ska limma baksidan lite innan vi sätter upp den tänkte jag, skulle den åka i golvet så flyger förhoppningsvis inte alla bitar iväg. 

Har även 2 andra pussel (endast 60 bitar var) som jag gjorde tavlor av:

Nu ska alla bara sättas upp på väggen. Hoppas hon blir nöjd. Hon har lärt sig säga Poppy (den rosa figuren) och Trolls (filmen) så det är roligt, min stora tjej vad hon utvecklas 💜 Alex med, idag har han krypit på riktigt, han har annars dragit sig fram i typ 1-2 månader 💙

xoxo linda