I skolan

Hade ju sportlov förra veckan så var ingen skola då, men idag var det dags igen! Har lov vecka 13 igen sen vecka 14 går jag på praktik i 5 veckor. Hoppas att idag få reda på vart jag ska vara så vi kan fixa schema så snart som möjligt eftersom vi måste pussla med Alex. Så håller tummarna!

Har sista lektionen i psykiatri 1 idag och vi är 2 elever... men det får gå. Läraren var så nöjd med oss och tycker vi jobbat så bra att vi kunde avslutat lektionen för ett par veckor sen redan. Vi är ju lite försökskaniner i min grupp för ett nytt upplägg så han var nöjd. Jag hoppas vi får reda på slutbetyget idag med, är nyfiken!
En snabb bild medan det är rast. Har på mig en ny tröja men kommer bilder senare på den och 2 andra. 

I eftermiddag börjar första lektionen i Vård och omsorg 2, får se hur det går. Första kursen var rätt tråkig och läraren är sådär men kanske blir bättre nu när vi bara är max 4 elever per lektion. 

xoxo linda