Kyrkis

Har så mycket att göra i skolan nu känns det som så är rätt stressad. Men jag behövde bryta lite, både för min och Alex skull, så vi åkte till Kyrkis med Jessica och hennes son. Alex hade kul och kröp runt på allt och alla typ så det var välbehövligt. 
Hade tänkt sitta med skolarbete när vi kom hem men har blivit tveksam på vilka uppgifter som faktiskt ska göras, hon har lagt ut så sjukt mycket men saknas inlämningsmappar, så ska kolla med henne på torsdag. Kanske inte är så mycket inlämning som jag trott. 
Har haft en och samma lärare i alla kurser förutom denna och dom andra kurserna har varit tydliga med bra upplägg, men nu med denna är det kaos... Har praktik vecka 14-18 och jag tror vi ska vara klara med kursen kring dom veckorna med. Sen har vi skola 19-24. Har jag sagt var jag ska ha praktik? Får kolla det annars skriver jag. 

Har inga bilder från dagen så blir tre collage från några dagar tillbaka. 


Mina favoriter, som jag älskar dom 💙💜 Alex har haft en krävande period ett tag nu och Ellie får knappt någon tid med mig, saknar att umgås bara hon och jag. Eventuellt får jag och J dela på oss någon gång så jag kanske åker till mina föräldrar med bara henne. Känns ändå fel för dom vill ju såklart träffa båda barnen. Svårt det där.

xoxo linda