Kalasfin

Idag var det äntligen skola. Har fått lära mig om diabetes och fått alla inlämnade uppgifter rättade och jag är såå stolt över mig själv. Bra betyg i alla ämnen och en uppgift jag lämnade in ville läraren ha som exempel för dom andra eleverna. Så ja, jag är stolt! 

Efter skolan skulle vi till Js ex/min kompis för att fira min bonusdotter som fyller 8 år idag. Kanon väder och hon blev glad för presenterna, speciellt konserten jag nämnde att vi skulle gå på. Blev tyvärr inga bilder där men lyckades få bild på Alex hemma när han var kalasfin!


Rosa skjorta med svarta chinos (?) shorts. Köpte shorts och skor till Alex utav min kusin så idag invigdes ett par byxor och skorna, var kanon! Han hade bara gympaskor och hon hade sandaler så det blev jättebra. 
Ska kolla med My om hon vill med till stan på lördag, måste köpa sandaler till Ellie med. 

Imon är det heldag med barnen, ska se om jag får lite skolarbete gjort. Vill ju gärna hålla samma bra nivå även på dom 2 sista uppgifterna nu. Men annars tar jag det till helgen, har typ 4 veckor på mig så är ju ingen panik så men vill gärna va klar i god tid ifall något oväntat dyker upp. 

xoxo linda