Måndag

Ny vecka och nya tag. Barnen är sig själva igen, skönt även hon trotsen nu börjar komma. Skolan blev inte av förra veckan utan det stälde dom in klockan 22 kvällen innan, besviken för det hade verkligen behövts av olika anledningar plus att det är ända dagen på hela veckan där jag har något avsatt för enbart mig då jag kan släppa på allt. Så jag har varit väldigt trött med kort tålamod denna veckan. 

Ellie var tillbaka på dagis idag och det hade gått bra trots att hon inte riktigt ville först. Nu myser vi med Pippi medan Alex sover. 
Nämnde i förra inlägget att jag väntade samtal från en läkare i fredags och jag fick min tid för provtagning som jag valde att göra på torsdag innan skolan. 

Alex hade sin sista lektion på babysim steg 1 i fredags och det gick helt okej. Han ville inte träna utan bara flyta runt och mysa. 

xoxo linda