Fredag

Idag är det äntligen fredag och jag har em helt ledig helg, så skönt!! I onsdags och igår hade jag bredvidgång på mitt gamla jobb som jag ska börja på igen, tror jag har nämnt det men ska börja jobba natt där. Har varit trevligt, har egentligen inte behövt så mycket bredvidgång då jag känner de flesta som ska sova där, men alltid bra med genomgång i alla fall. 
Har gått med två vikarier som var väldigt snälla och trevliga, lätta att prata med. Ena tjejens mamma hade vi på BB när Ellie föddes, hon hjälpte oss med matningen lite (Ellie ammade inte helt där utan det kom igång först när vi kom hem) och hon jobbade även på min ena skola. Tjejen har jobbat med syrran också. 

Idag har jag fixat lite skolsaker. Organiserat och skrivit ut papper, skickade in en uppgift ovh blev godkänd efter en kvart så är tveksam att hon ens läser den? Vill gärna ha en bokstav istället för atr det ska stå godkänd då vi har betygssystemet A-F. Men men. 
Vi tar det lugnt idag, Alex har precis vaknat och Ellie sover ännu. Ska eventuellt till Huseby och spela lite Pokemon sen med Jockes ena syster. Dom har kastanjer där så ska ta med en påse till Ellie så hon kan plocka lite. Tyvärr kunde inte grannen följa med så Ellie blir utan kompis men det blir nog bra ändå. Sen blir det fredagsmys!

xoxo linda