Middagsvila

Igår var det tillbaka till skolan för mig och det känns bra. Har ett gymnasiearbete att göra och det är väl egentligen ett ganska stort arbete för det ska sammanfatta hela utbildningen. Knåpade på det under praktiken, skickade in för feedback och blev godkänd redan. Jag ville finslipa och komplettera lite till men läraren är nöjd och säger att jag ska släppa det nu så jag litar på henne. Känns otroligt skönt för jag har känt lite oro inför detta. Så nu har jag ca 6 inlämningsuppgifter och 1 prov kvar på hela terminen inom psykiatrin (3 kurser) och sen påbörjar vi en annan kurs på måndag med en annan lärare så vet inte vad hon ska ha för upplägg. 

Dagis är jobbigt så vi kör Glee och middagsvila just nu.
Alex sover ute. 

Ska strax hoppa in i duschen och ikväll är det föräldramöte på dagis. Imon har jag min första blodgivning, lite nervös för jag är rädd att det blir snurrigt efter. Och så har jag bredvidgång eftet det.

xoxo linda