Bilder

Är verkligen dålig på att lägga in bilder men jag ska bli bättre på det. Men jag tycker inte att det är kul att ta kort med mobilen så vill gärna ha en kamera men min funkar ju inte så det blir inte så bra bilder förens jag har köpt mig en ny kamera. Men imon så ska jag ta kort på köpet fast med mobilen.

Sötnosen tog en bild på oss idag så den kan jag ju ha ^^


Har lite inspelningar jag tänkte kolla på idag, men finns ju gott om plats på min boxer...........nu.
Höll på att dö innan när en lampa exploderade när jag tände i taket. Bara flög och smällde och sen rökte det och typ va massa gnistor på golvet. Blev faktiskt rädd då!

Nej, nu ska jag fortsätta med matten så jag har gjort lite i alla fall :) Tur att det är lov nästa vecka för då kanske jag kan jobba lite extra :) Kanske kan ta med den till Växjö med när jag och My ska sova där på lördag, så man har något att göra ^^

xoxo linda