Dagens köp!

Här kommer bilder på det jag har köpt :)


Lila linser fran Nya Partaj, 299:- (Hade tänkt mig några andra men dom var inte alls som jag trodde)


Corallfärgad t-shirt från H&M, 50:- (På första stället kostade den 99:- så tur att jag inte köpte den då)


Gul magtröja från H&M, 99:- (Förmodligen min första och sista sån, men vem vet)


Ljusrosa skjorta från H&M, 99:- (Kan bli väldigt fin i sommar)


Svart väska från Accent, 199:- (Rea på den, tänkte först köpa en som My, fast svart. Men det blev denna och rea gillar vi ju!)

Det var allt jag hade köpt :) Kom på att jag inte har tagit kort på mina nya solglasögon som jag köpte förra veckan tror jag det var. Men om jag kommer ihåg så fixar jag det imon :)

Nu är Göran så hungrig och kelar med allt och slickar på mitt bord. Samt snorar ner mina knäveck, nice huh?
Men jag älskar honom ändå!
Nu blir det sängen med Lisa (Men först mat till Putte <3)

xoxo linda