En kvar

Ett tal kvar på min andra sida, gud va sakta det går, men jag håller ju på med annat amtidigt så får skylla på det!
Nu har jag bestämt mig för att göra en sida till innan jag e klar med detta! Men får se om jag måste byta rum för pappa jobbar ju imon så han kanske vill ha tillbaka sitt rum ^^
Men då flyttar jag bara in till mig ;)

Efter matten så måste jag nog gå upp och kolla hur det blir imon. Får se när jag ska vakna, funderar på att duscha innan så får se!
Vill ta det lugnt när jag har vaknat ^^ Så kanske blir att vakna runt 7 tiden så kan man ligga och dra sig :)

Är sugen på att jobba med engelskan men eftersom vi har så lång tid på oss så behöver jag ju inte stressa och jobba hemma för då har jag ju inget att göra i skolan, duh?!

Tillbaka till min älskade mattebok...

xoxo linda