Idébrist

Eftersom jag inte kom på något att göra så blev det att jag gjorde ett till hål i örat. Har redan haft på det stället innan men det krånglade så det fick växa igen så hoppas på att det går bättre nu. Fast kanske dumt att göra på samma ställe... Men men, nu är det gjort och det gick faktitkst väldigt fort, brukar ta as lång tid annars. Tog mina läköronhängen som jag hade när jag tog mina första hål, det var hos en frisör annars har jag gjort 8 st själv, 9 med det som fick växa igen.
Det va något mer jag gjorde men minns inte det, synd...
Eller kom på nu att jag har fixat allt utom tandborstningen så bara att göra det sen kan jag lägga mig när jag vill, vill verkligen sova nu men hoppas på att sötnosen loggar in. Men ska inte hoppas för mycket, han kanske inte gör det och om jag sover när han gör det så ser jag ju det imon :P

Tror jag ska lägga mig och läsa lite och tjocka mig på godiset som jag fick i mitt påskägg idag, mums! Måste bli bättre på träningen med, har gått lite nästan varje dag men ska ju träna mage och sånt med och det gör man inte genom att gå!

xoxo linda