Old school

Idag har jag, My och Janeth varit på våran gamla högstadieskola :) Hängde mest i musiksalen som vanligt :) Tycker faktiskt det är kul, gissa låtar och band och sånt! Sen va vi med på 2 lektioner med, alla 9or ska göra egna låtar till melodifestivalen som brukar vara typ varje år. Vi va med förrs året men eftersom våran låt sög så gick vi inte så långt, kom inte ens utanför klassrummet, bokstavligen då. Får se när vi kommer nästa gång, blir typ nästa gång vi e lediga eller när dom ska ha en konsert :)
Träffade ju lille Sten-Ove med, han blir så glad av att se oss :D

Innan vi stack dit så hann jag städa, träna och duscha. Ställde klockan på 10 och det va rätt lagom :) Hade tänkt inviga mina nya linser idag men det får bli imon istället, jag vet ju typ hur man ska göra men är inte helt 100 på det så ska se om My eller mamma vill hjälpa mig :)

Nu ska jag äta och fortsätta lyssna på musik sen ska jag öva på mitt "tal" som ska redovisas imon, ska komma ihåg att lägga i matteboken i väskan för vi har det imon, får se hur det går!

xoxo linda