Panik!

Jag har nästan lite panik, jag har precis gjort klart uppgiften men när jag tog tiden så blev det bara 5 minuter och typ 2 sekunder och när jag övade så krånglade det så jag kanske behöver lite mer fakta, men jag har tagit typ allt jag kan, om jag inte ska välja att berätta vad jag tycker om låten jag väljer att spela.
Om jag säger vad jag tycker om den så dödar jag ju några minuter ju! Det är bra ;)

Måste fixa om papperna jag ska läsa från för om man skulle ha papper med texten på så skulle det va 1/3 A4 papper, så alltså måste jag klippa pappret i tre delar. Men det är ju allt annat än jobbigt ju så det går bra!

Näe, nu ska jag skriva vad jag tycker om låten, eller om jag ska äta ngåot först för jag börjar vli hungrig igen ^^

Lägger upp låten som jag hade tänkt ha på redovisningen :)


Jag har alltså valt Numb med Linkin Park (självklart) och det är nog min absoluta favorit :)

xoxo linda