Påskägg

Mamma hade gömt påskägg till mig och My och vi är ju så otroligt barnsliga ;) Vi gömde ett till henne med och hon hittade det efter ett tag. Jag hittade mitt ganska fort och det brukar inte hända och speciellt inte att jag hittar mitt först heller :o Men det va godsaker i det :D

ska göra det sista på matten idag och jobba, tror jag. Får se hur varmt det är ute för i så fall kanske man kan sola eller gå en runda om det varmt :) Mamma kanske vill följa med annars går jag själv för Hannes ska komma så han snor My så hon kan inte med :p

Om vi jobbar sen så kanske vi ska hälsa på mormor liten stund, hon får komma hem imon om allt går bra, annars blir det på måndag tror jag :)

Nu ska jag börja städa mitt rum. Det är egentligen inte så mycket som behöver göras, mest kläder som ska in i garderoben.

Och grattis till min sötnos Göran som har namnsdag idag :) <3

En bild på Göran från i somras, eller om det va sommaren innan dess ^^

xoxo linda