Sängen? Ja tack!

Drar mig mot sängen för att läsa lite och kolla på TV. Mår som sagt inte bra men det blir skolan imon ändå, duktigt som man är ;)
Önskar min Maxi va här så han kunde va min slav och hämta grejer till mig, han e ju trots allt troligen en liten orsak till varför jag e sjuk så det förtjänar jag!

Jag hade tänkt börja läsa boken jag skrev om innan och hoppas på att den är bra :) Längtar verkligen till på tisdag!!!

Prövade att sätta i linserna uppe hos My innan, fick i båda men den högra jävlades och följde med ögonlocket upp varje gång jag hade blinkat och så såg jag dåligt med den så hade gärna vridit den om det hade gått, plus att den täcket typ halv pupillen sen är den andra halvan på min vanliga ögonfärg, men det ska säkert vara så. Tycker fortfarande att dom är fula så när jag har mer pengar och har lärt mig lite så ska jag kanske köpa ett par andra med ett annat mönster som jag funderade på, synd att det inte blev dom...

Nej, nu drar jag mig, får se hur mycket man skriver imon eller hur mycket man får gjort (Y)

xoxo linda