TV

Kollar på Big Brother just nu för jag ha inte sett det denna veckan. Det blev jätte segt på matten och jag har så ont i huvudet nu så ska snart byta om och sen kolla på fler inspelningar, om jag orkar. Kom på att jag ska byta kattsand med men det går ju fort så ska göra det när jag har kollat klart på detta avsnittet av BB. Det är ca 10 minuter kvar.

När jag skulle sticka så kom baby bort dit för Ivandi skulle göra prov så jag hann träffa honom lite :) Sen bussen hem och här är jag. Jätte trött så får se om det blir en tidig kväll idag. Så sjukt skönt att det är lov nästa vecka. Känns som det behövs men ändå inte.
Måste göra matte med, har lite mer än en sida kvar för jag orkade inte göra mer där.

Nu ska jag tvätta bort mitt smink. Funderar på om jag ska ta och duscha sen men jag vet inte. Är för lat för det.
Åt av laxen innan och guuuuuuuud vad gott det var! Speciellt med romsåsen till :)

xoxo linda