Uerk

Rolig information, jag har spytt en gång idag och det är första gången på flera år. Pappa tror att det e för jag inte har ätit specielt mycket. Mår rätt mkt bättre nu men ska dricka lite vatten snart. Har ont i nacke, rygg, armarna och magen, men hoppas det går över till sist.

Idag har vi haft fotodag, tog massa bilder med Elin. Vi skulle ta kort på naturen men tog väl mest på annat :P Träffade sötnosen lite med men han lät inte så pigg, stackarn :(

Fick gå lite tidigare idag för jag mådde illa i skolan med och har gjort det typ hela dagen. Försökte sova när jag kom hem men sov typ bara en timme. Ska försöka vara vaken lite till även om jag e sjukt trött. Sen ska jag sova. Får se hur jag mår imon, är ju ledig så brukar städa och lite sånt då. Men vi får se, måste göra matte så det är ju perfekt imon då. Hoppas att vädret är bra imon med för då kan jag sitta ute lite :)


Ska tydligen ha en fototävling i skolan, vi ska ställa ut våra bilder som vi tog idag och detta blev min bild. Måste redigera den lite tycker Linus så ska fixa det snart och sen skicka in den, igen!

xoxo linda