Ullared

Är så sjukt sugen på att åka till Ullared nu! Ska fixa med pengarna och så ska jag kolla på min lista och sen är jag REDO!! Tur att vi flyttade fram den till på tisdag istället för påsklovet, hade aldrig kunnat vänta så länge ;) plus att mina pengar antagligen skulle hinna ta slut xD
Och pengarna är ju det viktigaste man måste ha med sig när man ska dit!

My är hos Hannes just nu, pappa sover och jag vet inte vad mamma gör. Funderar på om jag ska fortsätta läsa min bok, "Karriär och köksbesvär", började på den igår och läste ett kapitell. Den verkar rätt bra, det jag har läst va kul i alla fall :)

Känns skönt att inte ha något efter sig i skolan men när jag e sjuk och inte orkar göra något så vill jag ha ett skolarbete att jobba med. Jag har ju matten och kom precis på att jag skulle göra mig ett schema där jag skriver hur mkt jag ska jobba varje vecka. Ska göra det så fort jag har snytit mig!

xoxo linda