Besök

Min morbror Leffe kom hit med sin lastbil runt 1 kanske det va och började riva våran häck som är mot parkeringen. Fort gick det! Sen kom min pojkvän nummer 2, Isak :D Självklart kom Malin, Pocke och Theo också. Isak älskar allt som brummar lite så han ville ju så klart kolla på lastbilen. Efter det så fikade vi och sparkade lite boll. Sen åkte dom hem för en liten stund sen och nu gör jag ingenting.
Eller jo, jag letar efter en sida där man kan se Pretty little liars för jag kunde inte se hela på youtube och en sida vägrade visa eftersom jag var utanför USA -.-' Så ska se hur det går för jag lyckades bara se typ halv.

Djursjukhuset ringde innan också så vi ska in med Lisa på onsdag :) Hoppas verkligen det blir bra! Dock är jag fortfarande lite...osäker?  för priset. Är rädd att det kommer bli dyrt och då får vi ju se hur det går.

I alla fall. Nu är det bara denna dagen och sen får jag äntligen träffa min älskling! Som jag har saknat honom!
Saknade pappa och djuren jätte mkt så det är skönt att få ha träffat dom nu :) Jag och pappa bytte taklampa i passagen innan, kramp i armarna typ :P

xoxo linda