Blö

Idag mår jag rätt skit faktiskt. Hatar att vara mig själv just nu, och även att vara tjej!

Skulle gjort ett inlägg igår innan jag gick och la mig men då ville det inte fungera att logga in så jag brydde mig inte om att försöka mer.

Va ute med My och gick innan. Vi gick till VC och jag fick tid 29/9 vilket är rätt sent tycker jag, men kan ju hoppas att det har slutat tills dess :) Sköterskan sa även att det finns receptfria tabletter mot illamående, blev lite sur då för jag har ju redan varit på Apoteket och frågat om dom har det och dom sa nej?
Jag gick inte dit idag för hade inte pengar, men ska in och träffa Älsklingen imon och då ska jag se om mamma kan följa med dit, kan va bra att ha någon vuxen med sig som förstår.

Hittade en bild på mig igår från när jag hade svart och rött hår!

Saknar det lite...

I alla fall, sov lite innan och ska nog gå och lägga mig igen, känner mig rätt hängig så kan ju bli bättre. Ska nog glo på film med, va uppe hos My innan och åt och då snodde jag med mig "Virus i bataljonen" och den är kul! Men får se om jag orkar kolla på hela för den är över 2 timmar!

xoxo linda