Cp skola!

Jag har ju nämt att mina dator har dummat sig rätt mkt ju, så igår på frukostrasten lämnade jag in den och dom sa att den e klar efter skolan, gick dit och då var den inte klar, då sa dom att den är klar idag på morgonen. Eftersom jag inte har lektion förens 12:45 så kom jag ju inte på morgonen utan gick dit precis innan jag började. Då var inte IT-gubben där men en som hjälper honom var där. Hon sa att jag kunde komma efter jag slutat (15:45) för då skulle den va klar. Gick dit och helt plötsligt så är den borta.
Ingen av dom vet var den är så till sist fick jag en lånedator (som jag är på nu) och det suger lite. Men jag har redan 2 skolarbeten att göra som kräver dator så det är ju bra på ett sätt.

Jag fick en läxa till på tisdag men är upptagen rätt mkt fram tills dess.
Imon: Slutar 15:45 och jobbar sen någon timme efter det.
Fredag: Åker till Stockholm tidigt på morgonen och stannar till söndag.
Måndag: Ledig.

Så det är ju bäst om jag i alla fall har börjat idag för det blir för mkt att göra på måndag.

Och jag har fortfarande inte någon aning om vad jag har för tillval eftersom ingen har någon lösning. Blir bara mer less på denna skolan för varje dag. Aldrig något som stämmer så man blir fan arg! Hoppas den är hittad imon, annars får jag ju vänta till nästa vecka.

Troligen missar jag klassfoto eftersom det är på fredag, försökte få dom att byta till imon men jag tror inte det gick, ingen har ju sagt något om det så... Tyvärr lär det bli uppsamlingsbild på måndag för min del och det vill jag egentligen inte va med på. Vill ju va med min klass. Även om jag avskyr dom flesta...

I alla fall, just nu sitter jag i sängen och kollar på "Full Frys" och jobbar på läxan i textkommunikation till tisdag. Är halvvägs med den så det går framåt!

xoxo linda