Episode 3: First Day on a Brand New Planet

"Looking forward: Dan tries to get Coach Durham fired before the basketball season begins. Looking back: Dan starts putting the pieces together concerning what happened the night of the fire"

Har nästan städt klart allt, ska bara byta lakan men dom är i tvätten just nu så väntar på det ska bli klart! Men ska ändå kolla vad jag har för något här uppe. Hade tänkt göra såhär nu, se ett avsnitt av OTH och sen läsa 10 sidor teori, eller börja med att läsa. Men först måste jag fixa klart sängen!

Halsen är det ända som dummar sig just nu. Lite snorig (mysig!) och trött, men det klarar jag av. Gick faktsikt lite på bandet innan, bara 5 minuter men det är ju alltid något!
Just nu blev jag as varm, men strunt i det.

Ska se om jag lyckas bränna en DVD med alla videoklipp från Turkiet, gick igår men idag vägrar programmet att ens öppnas -.-'

xoxo linda