Finally

Tror det stavas så. I alla fall, nu har jag äntligen sett första avsnittet av PLL och shit vilken tid det tog. Har laddat ner två nya programm bara för att kunna se typ dom sista 15 minuterna? Och sen va jag inne på tv3.se och fick läsa att anledningen till att dom inte sänder PLL på tv3play är pga rättighetskäl, så det sög lite. Plus att dom som hade komenterat har typ avslöjat vem "A" är, och det hela går ju ut på att dom ska lista ut vem det är, så känns som det är lite sabbat. Även om många skrev att dom har ändrat vem "A" är.
Kanske ska säga att PLL från början är böcker och på så sätt vet folk vem "A" är, men har då tydligen ändrat eftersom att dom som läst böckerna inte ska veta. Blev nog lite rörigt där, men jag hoppas att dom har bytt den personen för annars är det inte lika kul längre, eftersom det är huvudhandlingen eller vad man ska säga. Ångrar lite att jag läste kommentarerna, men gjort är gjort!

Känner hur det börjat lukta mat nu. Pappa håller på med kyckling och pommes tror jag det va så det ska bli JÄTTE gott :D Sen ska vi kanske till tippen för att slänga delar av häcken som min morbror hade rivit upp. Det är tänkt att vi ska staket där.
Får skriva mer sen för nu ska jag ta kattlådan för maten är klar när som helst!

xoxo linda
#1 - Andrea

Fin blogg! :)