Från idag

Såhär såg jag ut idag när jag skulle träffa älsklingen!

Hittade en rosa skjorta i min garderob som jag inte har använt på flera år tror jag, men den sitter ännu! Feta strumpor också för dom klackarna jag hade på mig är för stora på bredden så då vinglar man runt, men nu gick jag stadigt ;)

När jag kom till Växjö så fick jag vänta lite innan Maxis buss kom, sen väntade vi på mamma och när hon kom så åkte vi till Jula och sen apoteket på City Gross. Tyvärr hade dom inte tabletterna men det trodde jag inte heller, så det blir att kolla här hemma istället :)
Ibland önskar jag att jag vore gravid istället så man visste varför jag mår dåligt, men ändå skönt att inte va det :) Såna tankar som dyker upp bara :P

Sen till lägenheten och sen hem :( Men skönt att va hemma med. Blev mat lite efter jag kom och det var super gott! Och sen beställde vi då filmerna och skivorna :)

xoxo linda