Från Rix FM

Tog bara kort på dom två sista, då vi hade dåliga platser innan och jag egentligen inte brydde mig. Maxi stackarn fick lyfta mig under dom två sista låtarna av Eric Saade så vet inte om bilderna blev så bra egentligen, men här är 3 av alla jag tog :) Och som sagt, kan vara lite dåliga!

Eric Amarillo (som jag förövrigt tycker är sjukt äcklig, och något desperat på något sätt...)


Eric Saade :)



Vet inte om jag skrev så mkt om vad vi gjorde då, men i alla fall. Det var jag, My, Elin, Janeth, Maxi, Robin och Ivandi. I alla fall nästan hela tiden. Efter själva "festivalen" så gick vi ner till sjön och satt där en stund. Robin pratade med några poliser och ville skaka hand med dom eller vad man säger. Trevliga va dom :)
Var hemma runt 1 i lägenheten och då kollade vi lite på "Virus i bataljonen" men jag somnade innan halva tror jag :o Och alla sov rätt länge på lördagen sen, förutom Elin som skulle på konsert i Malmö tror jag det va.
Jag, Maxi, My och Janeth stack ner på stan för Ivona skulle spela men vi missade henne nästan och sen gick vi och åt på "Spice n' rice" och sen till lägenheten igen. Mätt och trött!

xoxo linda