Hemma - igen

Vid halv 3 hade vi bestämt date med Janeth vid Bibblan så vi stack dit och träffade henne. Kollade lite på marknaden och sånt, hittade faktiskt rätt fina leggings och navelpiercinar. My köpte ett smycke och det va väldigt fint, rätt billigt med, 130:- och några som jag gillade kostade 100:-, så det e billigt :P

Vi blev lite uttråkade där till sist så vi gick hem och hämtade Elins saker och sen gick vi till tåget och hon åkte runt halv 5 tror jag. Jag, My och Janeth kom inte riktigt på något att göra och hon va hungrig så vi stack hem. My är uppe och ska göra cheesecake så ska snart upp och hjälpa henne tror jag, ska bara få lite ordning i mitt rum.
Var precis ute på altanen och torkade nya spyor och skrapade bort gamla, känns riktigt mysigt... Tog av tratten från Lisa lite så ska kolla så att hon inte kliar sig.

Nu ska jag städa!

xoxo linda