Linda-dag

Idag har jag tagit hand om mig själv lite grann. I alla fall efter att vi varit på tippen och sånt. Så det blev en lång dusch med ansiktsmask och hårinpackning, samt rakning (låter så kul när tjejer säger så). Efter duschen blev det att smörja in mig med min nya hudlotion, klippa och fila alla naglar, plockat ögonbrynen och ska snart måla naglarna. Ska ta bort det jag har på tårna för det ser så dumt ut när man bara ha lite färg, kansle fixar något nytt där med :)
Känns rätt fräscht nu i alla fall, och ska snart göra lite nudlar för jag är hungrig! *igen*

Ska upp vid 8 imon för innan jag träffar älsklingen så ska jag och My följa med mamma in till Växjö. Hon ska lämna blod och då ska vi till New Yorker, My ville det. Sen ska vi handla lite mat och sånt så vi har det när vi sover där i helgen :) Blir ju lite fullt hus där eftersom det blir lite trångt med luftmaddrasserna :P Ska kolla med Elin och Janeth hur dom vill sova :P

Nej, nu blir det nudlar och sen nagellack :D

xoxo linda