Oj då...

Va visst uppe längre än vad jag hade räknat med! Har fixat lite låtar nu i alla fall och ska bara på toa och sen går jag och lägger mig! Är verkligen jätte trött så jag hoppas att jag somnar lätt idag då. Har inte lika mkt tankar i huvudet idag som jag hade igår. Nu är det bara att hoppas att allt går bra imon. Och att jag hinner göra allt som jag hade tänkt göra, men det märker vi. Ska försöka att inte sova till 12 för det är tänkt att jag ska klippa gräset innan vi åker till Växjö, och vi åker runt 1 och vill ju gärna göra mig lite fräsch efter. Så det blir lite ont om tid!
Men jag brukar vara bra på att utnytja tiden, i alla fall i skolan :P

Har börjat sakna den lite också, inte att vakna tidigt och åka dit, men när man väl är det. Och när vi satt bakom konferensrummet i solen, lyssnade lite på musik eller bara va. Jag saknar det just nu, det va skönt och mysigt :) Kanske blir så när vi börjar igen, får se! :)

Sängen va det... Älsklingen fyller år på torsdag :D Hoppas jag kommer ihåg att säga grattis xD

xoxo linda