Pocketful of sunshine

Take me away
A secret place
A sweet escape
Take me away


Nu har jag städat klart, och handlat. Känner mig duktigt ;) Så nu äter jag lite, pappa sa att maten e klar runt 6 så jag e hungrig, åt ju bara frukost.
Hittade faktiskt tabletter på apoteket idag, mot illamående och åksjuka stog det, så dom tog vi! Bara 10 st i och kostade 60:- men får hoppas dom  funkar :)

Jätte gott med mat, men tycker skinkan smakar konstigt på vissa ställen så e lite tveksam och sånt nu. Spydde ju av skinka en gång i år, första gången på kanske 7 år som det har hänt. Fast det va julskinka och den va det något fel på, kanske va för gammal eller något. Men vi får se :)

Imon blir det pizza med My, Elin och Janeth. Eventuellt Hannes, Joel och Samuel också, vi vet att Hannes ska med så vi får se med dom andra :) Längtar för jag e jätte sugen på pizza!

xoxo linda