Press

Många tjejer känner stor press på sig nu för tiden, och jag förstår dom.
Man ställer ständigt frågor till sig själv, om sig själv. Är jag tillräckligt bra? Ser jag tjock ut i den här? Är jag ett bra syskon? Bra barn? Bra flickvän? Älskad?

Det är bara några frågor som flyger i huvudet, kanske alla under en och samma dag, varje dag?
Det är jobbigt att inte veta svaren på dom frågorna. Jag undrar så otroligt mkt, allt som jag skrev och mkt mkt mer! Det är inte lätt att veta om man är älskad, orden kanske inte betyder lika mkt för den som säger det, som för mig. Jag vet inte om den som säger det är ärlig, och kommer kanske aldrig att få veta heller...

Är jag bra som jag är?

xoxo linda

#1 - Älsklingen

Du är perfekt som du är!

Och du blir älskad av mig också om jag inte visa det så bra ibland men jag älskar dej jätte mkt.

En bra flickvän är du faktisk också

<3333