Störande

Fattar inte varför det ska va så svårt att kunna se avsnitten av PLL på internet. Antingen så måste man ladda ner massa skit som man säkert får virus av eller så måste man tävla om någon skit sak som man VET att man inte vinner. Jag tävlar aldrig om dom eftesom dom e på engelska så när man ska skriva address och sånt så klickar jag bort sidan.
Men till sist hittade jag en där jag kunde se hela avsnittet utan att behöva göra mer än att trycka på play. Så det kändes bra. Men jag kollade bara det jag hade missat för jag har ju resten på min boxer, med text.
Det är inte alltid lätt att följa en serie :P

När jag letade på youtube så står det bara att man inte får ladda upp serier där och sånt, och tv 3 hade ju att man inte kan se det på tv3play.se pga rättigheter och vad det va.
Men när den och Hellcats kommer ut på DVD så ska jag köpa dom istället :) Även om det suger att det inte kommer ble avsnitt av Hellcats längre. Så fult att sluta mitt i, stör mig på det ännu...

Men nu ska jag kolla klart på avsnittet och sen går jag nog upp och äter lite tacos :D Sen kanske jag lägger mig eller gör lite teori, måste egentligen vända tillbaka på dygnet.

xoxo linda