The O.C

Va inne på samma sida som My hittade OTH på och letade efter OC och fatta om jag blev glad! Man kan köpa alla säsonger som en box för 599:- så den ska beställas imon :)

Har även frågat på FB om någon vill låna ut säsong 1 till mig så jag kan se lite, men kanske inte behövs flr om vi beställer imon så kan vi få denna veckan eller på måndag så det känns ju bra i så fall!
Men det blir att betala mamma i ett tag nu :P om jag tar 500:- i månaden när studiebidraget kommer så är det lugnt. Har alltid sparat lite pengar varje månad så det får gå till henne nu isället, och så får hon 200:- denna månaden för allt som allt så blir det 1700:- som jag blir skyldig henne, ungefär. Men det löser sig, det vet jag :)

Blev så glad när jag läste det att jag gick upp till My och det blev att jag stannade där och åt vattenmelon :)
Och jag orkade inte kolla mer på Snabba cash så jag startade Virus i bataljonen istället, har ju sett nästan hela förr så jag kan ju det i början så behöver inte kolla så noga ;)

xoxo linda