Växjö med Älskling

Efter att jag varit med mamma och My så släpptes jag av på stationen för att möta upp Maxi :) Vi gick till sjön och bara pratade och hade det skönt i solen. Va jätte varmt! Och vattnet va jätte kallt :P Men ändå lite skönt att doppa fötterna :) Och riktigt mysigt!

Sen till lägeneten, sen McDonald's och till sist stationen. Det var första gången som våra bussar gick samma tid :P När jag kom hem så satt pappa ute i trädgården och katterna låg på altanen, dom åt lite gräs också. Men det va skönt ute och vi fixade lite med släpet och sen in och kolla på inspelningar och efter det var det "Allsång på Skansen". Det påminner mig om att jag ska leta efter 2 låtar, minst! Så får väl göra det när jag har skrivit klart detta. Ska skriva om dag-för-dag men kanske ändrar tiden så att den kommer tidigare, får se, det märks ju!

Imon kommer Janeth och Julian hit och då ska vi grilla lite och prata med Janeth om hur det blir på fredag, så vi kan börja planera lite med Elin också :)

xoxo linda