Början på lovet

Kanske fel att säga så för det börjar på riktigt imon! Men i alla fall. Hämtade Janeth innan vi köpte pizza och sen hem till oss. Gott det va!!! Sen kolla på roliga filmer :) Nu e hon hemma och jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig. I alla fall ligga i sängen/soffan och läsa lite.

Har pyntat lite här hemma men man vågar inte ha för mkt för vi har ju två ligister (katterna) som bara vill förstöra, så underbara dom är ibland!

Just det, skrev ju att jag kanske ska lägga mig och läsa. Jag har en Chic, en Egoboost magazine och en bok som heter Flytten till Manhattan. Har läst mer än halva boken, den är så tunn så det går ganska fort.

Köpte den på Maxi för någon månad sen, kostade typ 20:- så varför inte?

Fick ett mejl innan från bibblan och dom sa att min reservation hade kommit så ska be My hämta ut den imon för hon ska in då. Längtar!! Finns typ 1-2 till i den serien som har kommit ut. Dom är på engelska och den jag ska ha nu heter "The Dark Flame" och jag tror att det är bok nummer 4 faktiskt. Tycker dom är bra :) Hittade även en annan engelsk serie när vi var där senast men får se om jag ger mig på dom, fanns typ 10 st och det känns lite jobbigt :P Jag är sån, är det en serie så MÅSTE jag läsa alla annars blir jag arg, samma om jag ser en film men missar slutet eller något mitt i, måste se om filmen då även om jag tycker att det jag har sett suger. Tvångstankar....

Imon blir det troligen att sticka till Joel och vid 18 så är det konsert på G-kulla :D Ska dit med My och Janeth, kanske kan dra med Joel dit med, vet att han älskar sånt ;) Men jag börjar lovet med en morgonpromenad med My :D  

Långt och meningslöst inlägg det här blev :P

xoxo linda