Förlåt

Är ganska dålig på att uppdatera nu för tiden. Inte för jag tror att någon har tid att läsa såhär innan jul, men ändå.

Idag har vi bakat lite och även varit på Estvalls och hämtat fotot jag beställde, nästan 100:- gick det på. Dyrt tycker jag men det kan det väl vara värt.

Jag har också kommit på lösningen till varför min boxer slutade fungera, det var sladden det var fel på -.-' och så hittade jag vårat gamla Super Nintendo och jag har letat över ett halv år efter det. Det låg i källaren och ganska synligt också, men jag går gärna inte ner i källaren då vi har massa spindlar där, och i det rummet har pappa sina saker så jag har ingen anledning att gå in dit. Men nu har jag hittat det i alla fall :D

Imon är det jul och jag ska försöka göra minst 1 inlägg i alla fall, bilderna ska ju upp också. Kanske fixar dom sen om jag orkar men först på listan står DUSCHEN!

xoxo linda