Rätt och fel

Varje gång en kille sårar mig, så blir det till sist att du är sura på mig. Nästan hatar mig. Jag förstår inte vad jag gör för fel hela tiden?

Jag vet ju själv att jag inte är en perfekt flickvän mot någon, men det är ingen. Men jag vet att jag inte förtjänar att må så dåligt som ni killar får mig att göra. Jag är värd mer än så, tror jag i alla fall... Jag vet att jag egentligen inte borde bry mig, men när personer man älskar ljuger mig rätt i ansiktet och visar sig vara falska, då ger man fan upp.

Vad gör jag för fel? Sen börjar man undra om killen man varit tsm med gör saker mot mig som en sorts hämnd mot något jag inte gjort. Och det har hänt ett antal gånger, även om den senaste kanske var den värsta.

När man inte har ett självförtroende så är det väldigt lätt att trampa ner mig, när jag håller på att bygga upp det och det är helt okej, då ska någon rasera det. Förtjänar inte jag att vara lycklig precis som alla andra? Tydligen inte...

Ger snart upp helt asså, börjar förlora meningen.

xoxo linda