Redovisning - check!

Nu har jag precis redovisat och det gick inte alls så bra som jag hade hoppats på. Stammade lite och och uttalade fel även om jag visste hur det egentligen uttalades. Men nu är det gjort i alla fall. Så ett G vill jag i alla fall ha. Usch, kommer tänka på det här ett tag framöver nu känner jag :P
Men när jag kommer hem så ska jag skriva en snabb sammanfattning på svenskan och sen vid halv 7 blir det lucia. Ser faktiskt fram emot det :) Om jag hinner så ska jag öva på glosorna lite också. My får hjälpa mig med dom jag inte kan när hon hinner sen. Men det tar vi då!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. På rasten var jag med My och det var väl trevligt ^^ Träffas på lunchen igen sen. Ska ju till kuratorn vid 13 så kanske missar rasten där :( Men det gör nog inget. Har ju foto i eftermiddag så kanske inte blir så mycket att göra då.

xoxo linda