Tack!

Även om jag inte har visat det eller sagt det, så är det några personer jag är väldigt tacksam över att jag har. Finns nästan alltid för mig när jag minst anar det, och verkligen behöver det, oftast utan att jag vet att jag behöver det.


Janeth, älskade lilla Janeth :) En av mina första vänner när jag bytte skola. Kännt varandra i 4 år tror jag det blir :) Love you! <3


Joel, underbara Joel :) Även om vi bråkar så är jag glad att du finns, vi har ju trots allt våra stunder och dom gillar jag :) Om vi inte räknar med uppehållet så har vi känt varandra runt 5-6 år tror jag :) Love you :) <3


Nicole, bäste Nicole :) Behöver man någon att prata med så är du nog den första jag vänder mig till, i alla fall när det gäller killar, du och Amanda kommer med dom bästa svaren :) Du finns om jag behöver dig, även om vi bara känt varandra 1 år :) Love you! <3


Amanda, söta Amanda :) Senast jag behövde dig va en oplanerad gång men gud vad det behövdes. Som jag skrev över, är det något jag behöver prata om så vänder jag mig till er. Det är sånt som betyder, även om vi också bara känt varandra 1 år :) Love you! <3

Kanske lite löjligt inlägg, men jag har aldrig tackat er förr, och om jag har gjort det så kanske jag gör något efter som får er att tveka. Men bara så ni vet, ni behövs och betyder mkt!

xoxo linda