Trött...Zzz

Träffade ju kuratorn idag. Tog ca 30 minuter och efter det så drog jag och Annelie till idrotten. Gym hade vi idag och usch som vi har kämpat! Har inte hänt så mkt mer i skolan.
Joo just det, har gått och sniffat på en parfym som Cosmin tippsade om. Eller det började med att jag och Annelie gick till Kicks efter idrotten och letade upp den parfymen som han sa, och sen tog jag en sån pappersbit och sprutade på den. Sen dess har jag gått runt med den och bara luktat, helt fast!

Hann med den tidiga bussen hem, eller inte den tidiga men den vanliga i alla fall. Slutar ju kvart i 4 egentligen. Men det var skönt att komma hem normal tid. Har gjort lite foto och funderar på om jag ska ge mig på svenskan lite. Är ju inte helt säker på den än eftersom läraren var lite borta i huvudet....

Får se, är jätte trött just nu. Imon är det lucia och på kvällen blir det UNF med Janeth och My :) Hoppas det blir kul!

Glömt lägga upp bilder på kläderna igen...

Såg ut såhär igår. Nya höga byxorna med en svart tröja (herravdelningen på H&M). Första gången jag kör med instoppad tröja, tycker egentligen inte om det men det såg helt okej ut med tröjan både inuti och utanpå :)


Såhär ser jag ut idag. Inte använt den tunikan på länge så tänkte göra det idag. Hade inte foppa eller knästrumpor, endast på bilden ^^

xoxo linda