Veckans kläder


Hade detta i tisdags under lucialinnet, när vi var i kyrkan så tog jag av den långärmade och hade ett vitt linne för vi hade andra klänningar med stora armar. Ska se om Cosmin har en bild på hur vi såg ut med dom för vi tog en :)


Och hade detta i onsdags, alltså samma kläder. Men vi hade ju bara ett uppträdande så det gick ju bra.


Invigde mina nya leggings (ser ut som byxor) igår och jag är faktiskt jätte nöjd :D Önskar att dom var ca 1-2 cm längre men dom är ju inte för korta!


Hade leggingsen på mig idag igen men med ett linne denna gången, och mina nya skor :)


Hade även en av mina earcuffs, hade en annan igår.


Skorna! 199:- från NewYorker. Funderar på dom blåa också, men vill i alla fall att My ska skaffa dom blåa till sig :D

Det här var det som jag har haft på mig 13, 14, 19 och 20 december.

xoxo linda