Idrottsplanering

Sitter i TV rummet just nu och kollar på när Lisa leker med en mus i ett snöre, helt för sig själv. Så söt är hon! Men hon har kliat så hon blöder vid örat igen, fy!

Jag ska börja med min idrottsplanering som ska vara klar sista mars. Hade planerat att göra den på lovet så den är gjord! Måste ju göra matte med, men får se när jag tar det. Hade även tänkt läsa ut boken "Du äger" och lämna tillbaka den på onsdag då jag ska till Växjö med My och Hannes :)

Men innan jag börjar med planeringen så ska jag äta, börjar bli hungrig!



Fick denna av mamma och även ett hjärta men någon av katterna åt upp snöret så ska göra om hjärtat till en navelpiercing tror jag, har den som halsband nu så får se :)
Men på stjärnan så fattas det fyra stenar :(
Men den är fin ändå!

Nu ska jag nog äta!

xoxo linda