Lördag!

Igår hade vi idrott, spinning. Usch och fy så jobbigt det var! Herregud, har aldrig varit så slut efter en idrottslektion :O
Efter det så hämtade mamma mig och vi åkte till Volvo och kollade bilar, hon har hittat en som det troligen blir sen ;) Och när vi va där kom My ;)

Efter det var vi tvungna att jobba, inte jätte kul men vill ju ha pengarna + att det går fort :)
Kollade på kamera efter det också på Media Markt. Både jag och My hittade en så kanske att vi köper det när vi fyllt år :) Troligen blir dom likadana om den inte finns i fler färger, men gör inte så mycket :)

Idag har jag inte hunnit göra så mycket än. Har packat ner badkläderna för vid halv tre ska vi till Ljungby och bada ;) Mest för att fira två småkusiner som fyllt/ska fylla år :)
Vi får hoppas att det blir kul :)

(Va på ICA igår och hittade den här inför alla <3 dag, har börjat hata den dagen eftersom man alltid lyckas vara ensam den dagen, men någon gång kommer jag få användning för den ;) det står olika texter och blir som checkar, rätt rolig och lite busig :))


Nu ska jag skriva i "skrytboken" som jag fick av skolsköterskan i trosdags :)

xoxo linda