Torr torsdag

Idag har jag kollt på några inspelningar som tog massa plats på min boxer, inte bra! Så nu är det lite mer plats, men inte så mkt...
Fick sova med en fet smörja och ett par gummihandskar på mig inatt för jag är så otroligt torr. Idag har jag haft olivolja på mig och det gillade katterna. Så söta så.
Lisa gillade handskarna så hon naffsade mig i fingrarna lite, sötnos!

 
Idag MÅSTE jag göra minst en sida matte, har ju inte gjort ett skit matte på hela lovet, inte bra...
Och så får jag se vad jag ska göra senare sen. Träna lite och duscha ska jag hinna göra i alla fall. Kanske dammsuga...

Usch nu fick jag ont i huvudet.
Fyller 17 år om en vecka! :)
Och idag va de en månad sen livet förändrades en del.
Men men, jag lever ju och det är ju bra tror jag :D
Nu ska jag mysa eller leka med mina små söta katter, men först, matte!

xoxo linda