Måndag

Ny dag och en ny vecka. Förra veckan slutade inte så bra och denna började inte speciellt bra.
Jag vet att jag bara e 16 (snart 17) och har hela livet framför mig, men det är svårt att tänka så när man verkligen älskar någon så otroligt mycket så det gör ont.
Det är också jobbigt att se andra som är så glada och lyckliga tillsammans, som om hela världen vore perfekt när min värld precis rasat...
Vänner oavsett vad, ja det låter ju bra men det är inte vad jag vill. Men jag ska försöka hoppas på en ljusare framtid och att jag börjar leva igen. Vilket jag i och för sig gör nu men det känns inte så roligt längre.
Det är ju även jobbigt när man vet allt man kommer sakna, inget kommer bli som vanligt igen och man sla försöka förändra saker i sitt liv, för min del blir det hela mitt liv, min vardag. Jag blev för beroende och är ju ännu.
Men, jag älskar dig ännu, Joel Skoog, <3

Just nu kollar jag på TV för att fördriva tiden. Måste ha något att göra hela tiden så man slutar tänka och inte börjar lipa. Kommer bli många jobbiga dagar så får se hur det blir med skolan, om man kan klara av den och göra det man ska.
Näe, nu ska jag nog göra mig färdig för sängen tror jag, ny dag imon.

8/4-10   24/1-11


xoxo linda